Δευτέρα 19 Νοεμβρίου 2012

ΦΡΟΝΤΙΖΩ ΤΟ ΣΩΜΑ ΜΟΥ




                           Σήμερα ξεκινήσαμε την ενότητα: «Φροντίζω το σώμα μου».


 Πρώτα πρώτα κάναμε ένα ιστόγραμμα όπου κατέγραψα αυτά που μου είπαν τα παιδιά ότι θέλουν να πούμε σχετικά με το σώμα.

 Ξεκινήσαμε με τη γνωριμία μας με το σώμα μας. Παίξαμε το «χόκυ πόκυ» και το «Κεφάλι ώμοι γόνατα και πόδια».
Τους έφτιαξα κάποια παζλ  με ανθρώπινες φιγούρες και τα συναρμολόγησαν .










Επικεντρωθήκαμε στο κεφάλι. Τι σχήμα έχει; Είναι σκληρό η μαλακό; Τι έ χουμε στο κεφάλι; Ποια όργανα του σώματος που βρίσκονται στο κεφάλι είναι ζευγάρια;
Στη συνέχεια χωριστήκαμε σε ομάδες ανάλογα με το χρώμα των μαλλιών μας και ανάλογα με το χρώμα των ματιών μας. Φτιάξαμε 2 πίνακες καταγραφής και συγκρίναμε τις ομάδες μεταξύ τους. Έννοιες, λιγότερα-περισσότερα. 




Σε χαρτί Α3 κάναμε το σώμα μας. Βάλαμε τη φωτογραφία μας στο κεφάλι. κάναμε τυπώματα με τις παλάμες μας και βγάλαμε το περίγραμμα της πατούσας μας. το βάψαμε με τέμπερα και σχεδιάσαμε τα υπόλοιπα.

































4 σχόλια:

Κατερίνα Παπαευθυμίου είπε...

μια χαρα όλα Αρι μου!!!!!
το ανθρωπάκι σας σούπερ!!!!

Maro Oikonomou είπε...

Πολυ ωραια δουλεψες το θεμα Αριαδνη! Μου αρεσαν πολυ τα ανθρωπάκια και τα παζλ παρα πολυ! Μπορεις να μας πεις που τα βρηκες;

Μιχαλάρου Κυριακή είπε...

ΧΑΜΟΣ ΜΕ ΤΑ ΠΑΖΛ ΑΡΙΑΔΝΗ

Το Νηπιαγωγείο μ΄αρέσει πιο πολύ είπε...

ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΔΕ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΒΡΩ ΤΟ SIRE POY EKTYPVSA TA PAZL ΑΛΛΑ ΘΑ ΞΑΝΑΨΑΞΩ