Πέμπτη 1 Οκτωβρίου 2015

Παππού και γιαγιά... σας προσφέρω ένα κομμάτι από μένα

Η φετινή μας κατασκευή για τον παππού και τη γιαγιά είναι μία ιδέα από το internet .
Παππού και γιαγιά είστε τόσο σπουδαίοι για μένα! 
Είμαι ένα κομμάτι από σας και το δώρο μου φέτος θα είναι ένα κομμάτι από μένα.
Ξεκινάμε λοιπόν:
Σε χαρτονάκι θα κάνουμε το αποτύπωμα της παλάμης μας.

 Αφού στεγνώσει με το δαχτυλάκι μας θα βάλουμε λουλουδάκια σε κάθε δαχτυλάκι.



 Κόβουμε μία κόκκινη καρδούλα και την κολλάμε.
 Ένα ποιηματάκι που μπαίνει στην καρδούλα:

Ένα κομμάτι μου το δίνω σε εσένα.
Ζωγράφισα αυτό το λουλούδι για να σου πω "Σ'αγαπώ".
Η καρδιά είσαι εσύ και το χέρι είμαι εγώ.
Για να δείξω ότι είμαστε φίλοι... 
οι καλύτεροι που μπορούν να υπάρξουν.
Ελπίζω να το φυλάξεις 
και να το ξαναδείς  κάποια μέρα 
το λουλούδι που μοιραστήκαμε
αυτή τη  μέρα!!



















Και η υπέροχη κατασκευή από το τρίτο τμήμα μας και την κυρία Έφη και την κυρία Θεανώ. Μία ιδέα από το Διαδίκτυο και από την Έλενα και βέβαι η ιδιαίτερη πινελιά που έβαλαν τα κορίτσια.







4 σχόλια:

Δανάη είπε...

ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ ΤΟ ΚΑΔΡΑΚΙ ΣΑΣ!!!

Δέσποινα Παρταλά είπε...

Φανταστικά τα καδράκια σας!!!!!!!!

Unknown είπε...

ελεια και τα δυο δωρακια! Τα ποι΄΄ηματα όμως κλέβουν την παράσταση!

~~kindergarden teacher ~~ είπε...

υπέροχες κατασκευές μπράβο σας!!!!!!!!!!!