Σάββατο 12 Μαΐου 2018

Χρόνια πολλά μανούλα...

Η γιορτή της Μητέρας έφτασε και εμείς της ετοιμάσαμε πολλά δωράκια που τα φτιάξαμε με τα χεράκια μας για να της δείξουμε την αγάπη μας!
Εικονογραφήσαμε το ποίημα της Ιωάννας Κυρίτση Τζιώτη "Ζωγραφίζω τη μαμά μου"



Διαβάσαμε το υπέροχο καινούριο βιβλίο της Κατερίνας Τζαβάρα "Βόλτα με τη μαμά "

"Βόλτα με τη μαμά μου πάω, σε όλο τον κόσμο εγώ πετάω, κι αν θες μαζί μου να πετάξεις, μπες στο βιβλίο μου να ψάξεις..." Το μυστικό βρίσκεται εκεί! Στις μικρές καθημερινές βόλτες μέσα στην αγκαλιά της μαμάς σου... Στα παιχνίδια που παίζετε μαζί, κρυφά από τον μπαμπά.. Στα βιβλία που σας ταξιδεύουν σε όλο τον πλανήτη... Στο σπίτι, στη γειτονιά,στη ζούγλα, στο μουσείο. Παντού υπάρχει μια μαμά, έτοιμη για περιπέτειες μόνο για εσάς τους δύο! Μια ιστορία-παιχνίδι, ένα ανατρεπτικό εικονοβιβλίο για την ιδιαίτερη σχέση μητέρας- παιδιού.
Το συνδυάσαμε με το etwinning πρόγραμμά μας "Ένας δράκος με γυαλιά ψάχνει καθαρά νερά" και την εκδρομή που πήγαμε με τις μαμάδες στην Κερκίνη στα πλαίσια του προγράμματος. 


Φτιάξαμε καδράκια. Ένα χάρτινο ποτήρι κομμένο στη μέση γίνεται το ανθοδοχείο. Το κολλήσαμε σε χαρτόνι. Τα παιδιά με τα δαχτυλάκια τους και με τυπώματα στόλισαν το βάζο και έφτιαξαν τα λουλούδια









Τι μου αρέσει να κάνω με τη μαμά μου; Αφού συζητήσαμε τα εικονογραφήσαμε:



Χρωματίσαμε καρδιές και φτιάξαμε με αυτές καδράκια για τη μαμά:











Διαβάσαμε το βιβλίο της Αγγελικής Βαρελά 
"Πώς γράφεται η λέξη ΜΗΤΕΡΑ" :
Τι κρίμα να είσαι μικρή και να μην ξέρεις να γράφεις! Τι υπέροχο που είναι να τα καταφέρεις κι ας είσαι μικρή! Πώς γράφεται τελικά η λέξη ΜΗΤΕΡΑ; Μα με πολλή αγάπη. Πώς αλλιώς;
Κάναμε εικονόλεξο - ομαδική εργασία:



Και σε ατομικό φύλλο αξιολόγησης:


Με γλωσοπίεστρα φτιάξαμε καβαλέτα και τα παιδιά έφτιαξαν ενα πίνακα με τη μαμά τους που τον κολλήσαμε στο καβαλέτο:




Φυτέψαμε βολβούς σε πήλινα γλαστράκια και τα παιδιά τα διακόσμησαν με τυπώματα με τα δαχτυλάκια τους με τέμπερες:



Και τέλος τα βιβλιά μας: Φέτος κάναμε ένα πολύ πολύ γλυκό βιβλίο... Σαν τη μαμά μας! Ένα βιβλίο cup cake!









Όλες οι δραστηριότητες έγιναν σε συνεργασ΄θα με τη συνάδελφό μου Τριανταφύλλου Δήμητρα!

Δεν υπάρχουν σχόλια: